dieta reklama internet zabawa hobby dzieci          dieta reklama internet zabawa hobby dzieci

wtorek, 3 kwietnia 2012

Uwodzenie przez internet

 

Wielu światowej sławy uwodzicieli twierdzi, że podrywanie przez Internet jest stratą czasu. Jeśli należysz do nich, odpuść sobie, ponieważ ten artykuł Cię nie zainteresuje.


Wielu światowej sławy uwodzicieli twierdzi, że podrywanie przez Internet jest stratą czasu. Jeśli należysz do nich, odpuść sobie, ponieważ ten artykuł Cię nie zainteresuje. Dlaczego miałbyś mnie słuchać?
Wszystko zaczęło się od serwisu fotka.pl. Metodą prób i błędów doszedłem do pewnej perfekcji. Wiele osób, ze środowiska uwodzicieli zadawało mi pytania odnośnie tego jak działam przez Internet. Odpowiadałem niechętnie czasem wymijająco, ponieważ wyjawienie mojej tajemnicy zawężałoby moje pole działania. Pamiętaj, że wszystko, co dziś jest aktualne jutro już nie będzie. Im więcej osób wie, jakich technik używasz tym będzie trudniej je stosować. Nie chcę, abyś ten artykuł podawał dalej, ponieważ sam sobie szkodzisz.

Zacznijmy od serwisu fotka.pl

Pamiętaj, że lepiej działać w polu niż przez sieć, jednak Internet może być również źródłem podnoszenia Twoich kwalifikacji. Wybrałem serwis fotka.pl ponieważ według mnie za darmo można poznawać bardzo ładne kobiety. Możesz oczywiście zapłacić i rozszerzyć swoje funkcje, ale po co? Większość kobiet, które posiadają zdjęcia w takich serwisach szukają dowartościowania. Najczęściej są to głupie małolaty, które szukają wrażeń. Optymalną grupą, która nas interesuje są kobiety od 19-30 lat. Takie kobiety już trochę wiedzą o życiu i pewnie już miały za sobą pierwsze związki. W serwisie fotka.pl masz duży wybór kobiet. Jest on największy w Polsce i z tej racji znajdziesz w nim wiele potencjalnych celów do podrywu. Nie pisz do kobiet, które Tobie się nie podobają, albo uważasz za średnie.

Poderwanie kobiety o wysokich standardach jest naprawdę trudne. Ona dostaje codziennie setki wiadomości od napalonych facetów. Musisz lecieć ponad wyścigiem, być nietypowy, niepowtarzalny, jedno razowy i oryginalny.

Zacznijmy od budowania Twojego profilu.

Jeśli lubisz papierosy i alkohol nie krępuj się zaznacz odpowiednie rubryki.
Ja mam tak :
Stosunek do alkoholu : lubię
Stosunek do papierosów : lubię

Śmieszą mnie osoby, które lubią papierosy czy alkohol a dają "stosunek obojętny". Kobiety zwracają uwagę na szczegóły. Jeśli będziesz miał zasady i będziesz szczery one Ci zaufają. Nie musisz grać kogoś, kim nie jesteś.

Pole : zainteresowania
 
Wpisz maksymalnie 2-3 rzeczy. Pamiętaj, że jeśli masz za dużo informacji w swoim opisie kobiety i tak wszystkiego nie czytają.

Pole: cechy

Pewny siebie, romantyczny, żądny przygód i nic więcej. Przynajmniej owe 3 cechy określają ciekawą i nieprzewidywalną osobę.


Pole: Mój opis

Poza polem "wymarzony partner" Twój opis jest najważniejszy. Zastanów się jaki typ kobiet podoba się Tobie. Jeśli są to bardzo atrakcyjne kobiety musisz je zaskoczyć, zszokować czy cokolwiek. Jeśli kobieta uzna Twoje zdjęcia za atrakcyjne przeczyta pole "mój opis" i "wymarzony partner" pod warunkiem, że będzie inny niż 5 milionów opisów i będzie w miarę krótki. Jeśli otwieram zakładkę "o mnie" i widzę długo opis, klikam w krzyżyk. Jeśli kobieta jest naprawdę ładna i ma długi opis przeglądam jej opis powierzchownie.
Jak napisać dobry opis? Zacznij od zdania, który zwraca uwagę np.
"Nie czytaj tego opis ..."
"Nie będzie nudnego i tradycyjnego opisu ,,, "
"Nie spotkamy się, jeśli nie będziesz odpowiednią osobą "
"Nie myśl sobie, że trafiłaś na ideał"
"Jestem najgorszym wyborem dla kobiety "
"Nie szukam sponsorki, stać mnie na piwo"

Podczas pisania opisu wykorzystaj schemat: przykuj uwagę -> zainteresuj ->wzbudź pożądanie

Opis powinien być krótki i ciekawy. Ona musi chcieć więcej. Niektóre kobiety powracają na mój profil przez długi okres czasu. Jednak ciągle coś zmieniam i ciągle testuję. Nie ma jednego dobrego opisu. Trzeba ciągle dążyć do ideału. Musisz pokazać najlepszą stronę siebie. Pamiętaj, aby nigdy nie smucić i zawsze być bardzo szczęśliwą osobą.

Pole: moje zainteresowania

Nigdy nie rób w tym miejscu tablicy ogłoszeń. Napisz 4-8 pełnych zdań, nie jesteś w przedszkolu, aby wypisywać rzeczowniki. Taki opis nie jest atrakcyjny. Napisz o swoim świecie. Pokaż, że jesteś ciekawym mężczyzną rządnym przygód. Pokaż kobietą, że życie z tobą jest nieustanną zabawą i przygodą np. "Wyobraź sobie nas stojących na dworcu. Jest godzina 5 rano, czekamy razem na pierwszy pociąg. Ostatnią noc spędziliśmy razem przytulając się, patrząc w gwiazdy i wsłuchując w szum morza. Do domu zostało wiele kilometrów jednak jesteś szczęśliwa, ponieważ żaden mężczyzna nie dał ci tylu wrażeń i z żadnym nie przeżyłaś tak niezwykle fascynującej przygody". Taki opis jest na pewno ciekawszy od "pizza, telewizor, piwo".

Co lubię

Mało osób czyta owe pole. Masz tutaj znowu pole do popisu, aby pokazać, że jesteś inny niż cała hołota np. "Nie piszę co lubię, muszę najpierw Cię lepiej poznać, aby się bardziej otworzyć".

Czego nie lubię
 
Ja ustawiłem sobie pewne zdanie, które gdzieś kiedyś przeczytałem "Królową śniegu mówię NIE". Możesz nazwać taki zabieg kwalifikacją. Napisz, jakiej kobiety oczekujesz. Bądź szczery. Napisz, czego nie lubisz w kobietach.

Wymarzony partner
 
Mowa o tutaj o najważniejszym polu. Zauważ, że kobiety oceniają Cię po zdjęciu. Jeśli spodoba się jej Twoje zdjęcie pierwsze, co zrobi to przeczyta opis o mnie i wymarzony partner. Z takiego opisu kobieta może naprawdę wiele wywnioskować o mężczyźnie. Co kobieta szuka w tym polu ?
- czy masz kobietę ?
- kim jesteś
- czy jesteś interesujący ?
- co jest w Tobie czego nie ma przeciętny facet?

Zamiast nudnych bzdur o miłości i pierdoł w stylu "oto mój numer gg, jak chcesz to napisz" przekaż coś naprawdę interesującego. Zamiast "jestem wolny" lepiej napisz "Szukam kobiety innej niż wszystkie. Kobiety, która będzie prawdziwym ideałem. Rano będę chciał jej wykrzyczeć "Kocham Cię" a ona odpowie "Idź się ogól". Kobiety tak wyjątkowej, przy której każda chwila będzie nabierała głębszego sensu. Jesteś wstanie mi to dać?". Nie pisz bzdur. Pisz bardziej emocjonalnie a podczas rozmowy kalibruj swoje zachowanie. Dowiedz się, czego ona szuka w mężczyźnie i jej to daj. Na początku będziesz popełniał wiele błędów. Z czasem nabierzesz odpowiedniej wprawy. Dam Ci teraz bardzo ważną radę, która różni się od tego co uczą Cię w szkolę : aby być dobry musisz popełnić bardzo dużo błędów. Nie ma innej drogi. Musisz traktować porażkę jako część nauki, pewną lekcję.

Zdjęcia

Zdjęcia według mnie zdjęcia to 70% sukcesu. Kobieta wchodząc na Twoje konto pierwsze co robi, ocenia Ciebie przez pryzmat Twoich zdjęć. Nie musisz być przystojny. Jednak musisz być elegancki. Kup sobie skórzane buty, koszulę i marynarkę. Jeśli skaczesz, ze spadochronu zrób zdjęcie i umieść go na profilu. Jeśli byłeś na egzotycznej czy ekstremalnej podróży także wrzuć zdjęcie. Rób zdjęcia z kobietami, które się do Ciebie przytulają. Bądź uśmiechnięty i szczęśliwy. Jeśli nie masz kobiet, które są razem z Tobą na zdjęciu, poproś przyjaciółki, aby zrobiły sobie z Tobą zdjęcie - oczywiście te ładne. Dobrze mieć w tle zdjęć piękne widoki. Jeśli masz ciekawe hobby pokaż co robisz. Siedzenie przed komputerem wcale nie jest atrakcyjne dla kobiety. Jednak jazda na ścigaczu tak.... Bądź inny niż wszyscy. Demonstruj wysoką wartość społeczną.


Komentarze

Oto lista komentarzy, które są skuteczne dla mnie.

Taka gorąca i ładna kobieta sama? Dlaczego nie masz faceta ?
Czy jesteś interesującą dziewczyną??
Hej, Czy jesteś kobietą, którą warto poznać?
Twoje seksi ciałko przyciągnęło mnie do Ciebie, zastanawiam się jaka jesteś naprawdę
Takie kobiety jak Ty to na ogół zimne su-k-i, ale ty wyglądasz na miłą i sympatyczną kobietę. Jakbym mieszkał bliżej podszedłbym, aby się przekonać jaka jesteś
Hej, to że się mną zainteresujesz to szansa jak 1 do 10, jednak masz Typ spojrzenia który lubię, dam Ci szansę :">(modelka)
Buch, K...Ile gównianych komentarzy, przecież masz wiele innych cech poza urodą, które są warte poznania;"> mam rację?
Świetna dziewczyna Polecam Hahahah
Jesteś piękną dziewczyną, gdyby nie Twój młody wiek, byłbym absolutnie zafascynowany Twoją osobą
Wyglądasz na miłą i sympatyczną dziewczynę, ale ja myślę że tylko tak niewinnie wyglądasz, w środku pewnie z Ciebie niegrzeczna dziewczynka
Masz za dużo klasy, fotka to nie miejsce dla Ciebie, zapraszam Cię do ekskluzywnego miejsca, mojego świata
Mam jeden komentarz, nie chcę wiedzieć nic o Tobie, chcę Cię poznać a na inne tematy będzie okazja porozmawiać, podaj mi swoje gg(do modelki)
Wyglądasz na sympatyczną dziewczynę, jeśli mam rację zostaw mi gg:)

Wiadomości prywatne

Ostatnimi czasy zrezygnowałem z komentarzy i przerzuciłem się na wiadomości prywatne. Można powiedzieć, że PW to rodzaj izolacji. Możesz używać gotowych tekstów, które podałem Ci przy komentarzach. Pamiętaj im kobieta jest bardziej gorąca powinieneś być bardziej zaczepny. Nigdy nie zachowuj się jak frajer. Bądź kulturalny i nigdy jej nie obrażaj. Bądź zaczepny. "Świetna dziewczyna Polecam Hahahah " taki komentarz jest zaczepny. Rodzaj flirtu. Jeśli jest naprawdę gorąca na pewno coś Ci odpisze. Pewnie będzie próbowała Cię zfrajerzyć, jednak nie daj się i odpowiedź negiem. Przykładowy scenariusz

Ty : Świetna dziewczyna Polecam Hahahah
Ona: Za kogo Ty się uważasz myślisz, że masz u mnie szanse ?
Ty: Musiałem Cię zareklamować ponieważ widzę, że większość mężczyzn ocenia Cię przez pryzmat twojej urody. Uroda szybko mija, jeśli nic więcej nie posiadasz poza urodą, jesteś przeciętna. Powiedź mi, czy jesteś interesującą osobą ?

Nigdy nie wdawaj się w jej grę. Ramuj raczej jej zachowania. Flirtuj i nie bój się tego.

Branie numeru gg

Większość moich komentarzy zmusza niejako kobiety do zostawienia numeru gg. Bardzo atrakcyjna kobieta na pewno nigdy Ci nie zostawi numeru gg w twoich komentarzach. Taki zabieg z jej strony spowodowałby, że miałaby od razu 100 nieznajomych numerów. Możliwe, że w PW zostawi Ci numer. Możliwe również, że odpowie "Nie rozdaje nieznajomym numerów gg". Wtedy najprościej odpowiedzieć "Ok, słuchaj nie podoba mi się tutaj klimat, nie zachowujmy się jak dzieci. Podaj mi swój numer gg". Jeśli gdzieś po drodze nie popełniłeś błędu, wzięcie numeru gg nie powinno być trudne.

Rozmowa na gg

Jeśli masz numer pora napisać. O czym miałbyś pisać? Zapytaj jej jaką jest kobietą, co robi na co dzień, co ją interesuje. Jej profil może być bardzo pomocny dla Ciebie. Czytasz o tym co lubi a następnie przedstawiasz jako swoje wartości. Nie pieprz z nią na gg przez kilka dni. Pogadaj z nią godzinę a następnie powiedź "Nie ma sensu tracić czas na gg, wydajesz mi się być wartościową osobą, poznajmy się. Podaj mi numer telefonu " Jeśli masz numer. Zadzwoń do niej i umów się. Poczytaj o poradach randkowych

Czaty

Poznać piękną kobietę na czacie jest naprawdę bardzo trudno. Osobiście preferuję serwisy takie jak fotka.pl. ponieważ od początku wiesz czy dziewczyna jest w Twoim typie. Poznawanie kobiet na fotce ma także inny plus. Masz od razu zdjęcie i piszesz wyłącznie z kobietami, które się tobie podobają. Na czacie jednak czasami także trafisz na perłę w kupie gówna.
Twoim celem są młode mężatki, które preferują czat. Ona wie, że nikt się nie dowie z kim rozmawiała i nie ma archiwum rozmów. Celem poznawania kobiet przez czat jest jak najszybsze przeniesienie rozmowy na gg. Jeśli jesteś trochę wprawiony, albo skorzystasz, ze sprawdzonych metod możesz dokonać tego w maksymalnie 1min.

Pisząc do kobiety rzuć jej od razu wyzwanie "Czy jesteś kobietą, która może mnie zainteresować?"
bądź "Czy jesteś fantastyczną kobietą ?"
Jej pierwsza reakcja jest nieistotna. Reakcja negatywna praktycznie się nie zdarza. Dlatego przeprowadzenie rozmowy na gg jest bardzo proste. Jeśli jej reakcja byłaby negatywna obniżyłaby jej poczucie wartości. Pewnie usłyszysz "tak", "przekonaj się itd"

Wtedy mówisz "Słuchaj nie lubię rozmowy na czacie. Za dużo tutaj dzieci i atmosfera mi nie odpowiada. Podaj mi swoje gg". Dostajesz numer i od razu odezwij się na gg. Rozmowę prowadzisz tak samo jak przy wyciąganiu numeru przez fotkę. Po kilku minutach rozmowy powiedź "Wydajesz się miłą i sympatyczną osobą. Wyślij mi twoje zdjęcie na email oto on. Dzięki"

Wyślij jej swoje. Jeśli jest ładna powiedź "Nie traćmy czasu przez sieć. Powinniśmy kontynuować rozmowę w innym miejscu. Podaj mi swój numer telefonu ". Umów się na randkę. Nie bądź dupą i nie bój się dzwonić do kobiet. Jeśli masz problemy z rozmową przez telefon trenuj na skypie rozmowy z kobietami. Skype to także dobre miejsce gdzie możesz poznawać interesujące Ciebie kobiety.



Zapraszamy do zapisania się na nasz newsletter !


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz